1- Uzaktan eğitimde dersler hangi ortamda olacaktır?
Dersleriniz sanal sınıf üzerinden işlenecektir. Dersten sorumlu öğretim elemanı Google Classroom’da sanal bir sınıf oluşturarak, sizi kurumsal e-posta adresinizle (ogrencino@alparslan.edu.tr) sınıfa ekleyecektir. Siz de kurumsal hesabınızla Google Classroom’a giriş yaparak sanal sınıfa erişebilirsiniz. Ayrıca öğretim elemanının size vereceği kod ile de Google Classroom’da sanal sınıfa katılabilirsiniz.
2- Kullanıcı adımı ve şifremi nasıl edinebilirim?
https://sifremiunuttum.alparslan.edu.tr adresinden e-posta parolanızı alabilirsiniz. Cep telefonlarınıza parolanız gelecektir. Bu sayfadan parola isteğinde bulunanlar hata alıyorlarsa bilgilerinde eksiklik vardır. Öğrenci no, adı soyad, fakülte-bölüm ve cep telefonu bilgilerinizi bidb@alparslan.edu.tr adresine gönderiniz.
3- Sanal sınıfta dersler nasıl işlenecektir?
Dersten sorumlu öğretim elemanı, size dersle ilgili yazılı ve görsel paylaşımlar yapacaktır. Dersle ilgili ödev, quiz, test vb. araçlarla değerlendirme yapabilecektir. Ayrıca öğretim elemanı ihtiyaç duyması halinde sizinle canlı ders işleyebilecektir.
4- Canlı dersler nasıl yapılacaktır?
Canlı dersler Google Meet uygulaması üzerinden gerçekleştirilecektir. Dersten sorumlu öğretim elemanı size uygulama bağlantısını göndererek canlı derse katılımınızı sağlayacaktır.
5- Derse devam hususu nasıl değerlendirilecektir?
Yüz yüze eğitimde olduğu gibi haftalık yoklama alınması söz konusu değildir. Fakat dersinizin sanal sınıfına kaydolmanız ve ders etkinliklerine aktif olarak katılmanız gerekmektedir.
6- Uzaktan eğitim sürecinde sorun yaşarsam ne yapabilirim?
Uzaktan eğitim sürecinde yaşanan soru ve sorunları; öğrenciler uzaktanegitim@alparslan.edu.tr adresine, öğretim elemanları dijitaldonusum@alparslan.edu.tr adresine iletebilirler.